عنوان مقاله آشنایی و تشخیص دادن عوامل موثر بر اخلاق حرفه ای در آموزش با بررسی روایت های دوران تحصیلی دانشجو معلم است
کد مقاله : 1124-CNF
نویسندگان
کیمیا رضایی پور1، کیمیا رضایی پور *2، عادل سلیمانی3
1دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید صدوقی کرمانشاه ویژه خواهران
2دانشجوی دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید صدوقی کرمانشاه
3استاد دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه
چکیده مقاله
هدف تحقیق حاضر آشنایی و تشخیص دادن عوامل موثر بر اخلاق حرفه‌ای در آموزش در بایدها و نبایدهای اخلاق حرفه‌ای برای مدرسه مدیر معلم و دانش آموز و مهارت های لازم برای معلمی بهتر بودند با تحمل روایت های دوران تحصیل یک معلم از دوران بوده تا متوسطه دوم است این روایت ها مربوط به تجارب زیستی خواسته محقق با بار مثبت و منفی از دوران مدرسه خود است این پژوهش تحقیق کیفی با رویکرد پژوهش روانی جامعه آماری آن تمامی روایت های پایه تحصیلی ابتدایی متوسطه اول و دوم انسان شماره دانشگاه فرهنگیان اخلاق حرفه‌ای معلمان دوران تحصیل است در هر پایه تحصیلی یک روایت برجسته و الهام بخش به عنوان نمونه انتخاب شده است سپس تعاملاتی بر آن نگاشته شده است و روش جمع آوری داده ها و ابزار مورد استفاده مقالات مشاهده کتب دوران تحصیل اوراق امتحانی یادداشت‌ها و دفتر خاطرات دوران تحصیل و تا مصاحبه با فرد مطلع می باشد جهت تجزیه و تحلیل داده های کیفی حاصل شدن گذاری باز محوری و گزینشی استفاده کردید ۲۱۵ کد باز ۲۶ کد محوری و شش کد گزینشی است که شش کد گزینشی شامل نتایج بدست آمده از پژوهش در یک مدل تحلیلی استنباطی ارائه شد و حاکی از آن بود که عملکرد تحصیلی مهارت های شغلی و حرفه ای معلم سایت آموزشی و سبک مدیریت اجرایی مدرسه بر و توسعه حرفه ای معلم موثر است
کلیدواژه ها
تشخیص اخلاق حرفه ای عوامل موثر بایدها و نبایدها روایت های تحصیلی تجارب زیسته
وضعیت: پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر