اخلاق ارتباطات به عنوان مولفه مهم خود برندسازی معلم در تنظیمات محیط دیجیتال
کد مقاله : 1072-CNF (R1)
نویسندگان
فرزانه قاسمی *1، علی محمدی2
1دانشجو کارشناسی ارشد رشته زبان و ادبیات فارسی، دانشگاه پیام نور، واحد زنجان، زنجان، ایران
2عضو هیات علمی دانشگاه زنجان، گروه زبان و ادبیات فارسی، زنجان، ایران.
چکیده مقاله
هدف از این مطالعه شناسایی چگونگی تأثیر خود برندسازی معلم با مشارکت کمیته نظارت بر اخلاق در تأثیرگذاری بر نام خود معلم در محیط دیجیتال بود، با فرض آن که اهمیت اخلاق در ارتباطات از اهمیت بالاتری برخوردار باشد. در این تحقیق از روش‌های کمی و کیفی مانند مصاحبه عمیق نیمه ساختاریافته، چک لیست خودارزیابی و چک لیست ارزیابی تخصصی استفاده شده است. خود برندسازی افراد با نیازهای مشابه و محیطی را تسهیل و با کمک متخصصان برای قرار دادن معلمان در وضعیت "نقطه بدون بازگشت" ایجاد کرد. اگر اخلاق ارتباطات از اهمیت بالایی برخوردار باشد، خود برندسازی با مشارکت کمیته نظارت بر اخلاق تأثیر مثبتی بر برندسازی شخصی معلم در تنظیمات محیط دیجیتال می‌گذارد. این مداخله آگاهی معلمان را از خود برند سازی افزایش داد، ابزارها و استراتژی‌های خود برند سازی را ارتقا داد / ارتقا داد و به ویژه ارتباطات و اخلاق ارتباطی آنها را بهبود بخشید. معلمان به طور فردی از نظر حرفه‌ای دارای امتیازات، کارآیی و اعتماد به نفس بیشتری بودند. این مداخله برای کمک به معلمان در ایجاد یک برند تجاری قوی در اینترنت و محل کار پیدا شد. آنها همچنین از نظر اخلاقی مهارتهای ارتباطی خود را بهبود بخشیدند زیرا شرکت کنندگان توسط متخصص ارتباطات کمک می‌کردند.
کلیدواژه ها
برند شخصی، خود برند سازی معلم، اخلاق ارتباطات، محیط دیجیتال.
وضعیت: پذیرفته شده برای ارائه شفاهی